Zamiast robić często nudną, jednokierunkową demonstrację, pedagog ma możliwość wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:
aktywna tablica
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• prezentacje szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są o wiele bardziej zaintrygowani, jeżeli w ramach nauczania i to właśnie dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy oraz / lub też pliki audio. Na przykład nauczyciel ma prawo odtwarzać plik audio, by zademonstrować wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtenczas możliwość wymówienia innych słów, by uczynić, czy robią to odpowiednio. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może też skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To aktywuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą bardziej wciągające oraz na pewno bardziej produktywne.
Roboty edukacyjne Abilix Krypton
Dni używania suchych tablic po których pisało się kredą już dawno minęły. W tej chwili nauczyciele w szkołach zaczynają coraz częściej nauczać używając monitorów LCD wraz z tablicami interaktywnymi. To właśnie dzięki takiej technologii stosowanej w klasie każdy uczeń będzie pragnął wypróbować działanie tablicy, a to ma okazję pobudzić zapał uczniów do angażowania się w proces kształcenia się. Niemniej jednak za pomocą interaktywnych tablic wolno osiągnąć sporo więcej aniżeli to, że uczniowie w takim środowisku szkolnym będą mieli więcej radości z nauki. Spójrzmy bliżej na to nowoczesne wyposażenie szkół.
Tablice interaktywne a znacznie większy poziom zaangażowania nauczycieli i uczniów
Zamiast robić niejednokrotnie nudną, jednokierunkową demonstrację, pedagog ma prawo wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, obojętnie od tego, czy chodzi o:
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• demonstracje szczepów bakterii
Uczniowie zawsze są bardziej zaintrygowani, jeśli w ramach nauczania i to naturalnie dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy oraz / lub też pliki audio. Na przykład nauczyciel ma okazję odtwarzać plik audio, żeby przedstawić wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas szansę wymówienia innych słów, aby spowodować, czy robią to należycie. Użycie nagrań wideo w nauce może również skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To wywołuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą znacznie bardziej wciągające i na pewno bardziej produktywne.